Najczystsze piękno uwodzicielskiej pewności siebie za jedyne 239 PLN

Siedziałam na kanapie i leniwie przeglądałam Facebooka, gotowa zebrać się do spania, gdy ujrzałam to. Reklamę parki, na pierwszy rzut oka całkiem interesującej. Postanowiłam przeczytać. Już w okolicach drugiego zdania wiedziałam, że nie pójdę do łóżka zgodnie z planem. Czy też, mówiąc poetycko, że nie spocznę, dopóki tego nie opiszę. Przed Wami:

Wyjątkowa, zwężona delikatnie w górnej części i luźno opadająca dołem forma dla podkreślenia Kobiecej sylwetki

Pierwszym, co rzuca się w oczy, jest zjawisko zwane przez część lingwistów* kapitalizacją z dupy lub, nieco przewrotnie, Kapitalizacją z Dupy. Polega ono na zapisywaniu jakiegoś słowa dużą literą tylko i wyłącznie z powodu widzimisię autora wypowiedzi. Treść widzimisia autora tego tekstu brzmiała zapewne „jak napiszę normalnie, to może nie wszyscy zauważą, że to odzież damska, a na Facebooku nie da się użyć różowej czcionki”

i zakamuflowania ewentualnych jej niedoskonałości,

Ciekawe, czemu przy odzieży męskiej kwestia kamuflowania ewentualnych niedoskonałości jest na znacznie dalszym planie… Bo tu, no cóż, mamy ją już w pierwszym zdaniu.

a także doskonałej jakości bawełniana tkanina nie tylko spowodują, że będziesz czuć się bardzo, ale to bardzo komfortowo i Kobieco, ale i wyglądać zjawiskowo.

I być może to ona sprawia, że właścicielka poczuje się w niej Kobieco przez duże i nieuzasadnione K, cóż bowiem jest bardziej kobiecego od tuszowania niedoskonałości? Nie ma wszak dnia, by media nie przypominały nam, że nasze ciała są niedoskonałe, a my powinnyśmy zrobić wszystko, by nikt się o tym nie dowiedział.

Dłuższy tył i kaptur regulowany suwakiem podkreślą oryginalność Twojej stylizacji. Zwróć uwagę, że parka tworzy na sylwetce „dzwoneczek”, ale gdy sciągniesz jej dół taśmami powstanie efekt bombki. Daje Ci to możliwość komponowania sylizacji pod Twoje potrzeby, ale także uchroni Cię przed warunkami atmosferycznymi np. przed wiatrem.

Czy tylko mnie się wydaje, że kolejność powinna być odwrotna, to znaczy najpierw ochrona przed warunkami atmosferycznymi (tu autor uprzejmie podpowiada, że zalicza się do nich wiatr, na wypadek, gdyby czytelniczka nie znała słów tak długich jak „atmosferyczny”), a potem komponowanie stylizacji? Bo ja na przykład najpierw sprawdzam, jaka jest pogoda, a potem biorę się za kompozycję.

Stworzona jest by służyć Ci w codzienności, każdego dnia i jednocześnie podkreślać Twoją wyjątkowość.

Tym razem wyjaśnienie autora jest niezwykle pomocne, sama bowiem nie zgadłabym, co znaczy wyrażenie „służyć Ci w codzienności”, zwłaszcza w odniesieniu do kurtki.

Tworzymy rzeczy, które pozwalają na zabawę modą i dają możliwość wkomponowania się w praktycznie każdą stylizację,

Nie wiem, czy chcę mieć możliwość wkomponowania się w każdą stylizację. Ostatecznie to stylizacja jest dla mnie, nie ja dla stylizacji. Ale może się czepiam, a autor po prostu zaplątał się w składnię.

byś mogła cieszyć się nimi częściej, a także unikać zagwostki: „co mam na siebie założyć?”

Powstrzymam się od uwagi, że słowo „zagwozdka” pisze się nieco inaczej, wtedy bowiem musiałabym się również odnieść do innych przykładów kreatywnego podejścia do ortografii, nie mówiąc już o interpunkcji.

To jest kolejna z tych rzeczy. Doskonała do komponowania casualowych, streetowych, eleganckich czy rockowych zestawień. Idealna na spacery po plaży czy po marinie, w miejskiej dżungli, do pracy, na niezobowiązujące spotkania ze znajomymi, a jednocześnie na spotkania biznesowe czy wyjście do teatru. Czy to nie fantastyczne, że możesz ją łączyć z każdym stylem, wykorzystać na każdą okoliczność czy zgodnie z Twoim nastrojem?

Fantastyczne! Ubranie, które można włożyć więcej niż raz! Niestety księżna Kate już na mistrzynito wpadła, o czym uprzejmy był mnie kiedyś poinformować portal gazeta.pl.

Jeżeli parka pozwoli Ci na podkreślenie Twojej wyjątkowości, pomoże w ukazaniu Twojego piękna przejawiającego się uwodzicielską pewnością siebie (bo to najczystsze piękno), to będzie to dla nas wielkim wyróżnieniem.

Ludzie kochani, wbijcie sobie wreszcie do głowy, że nadrzędnym celem kobiety nie jest ani uwodzenie, ani stanowienie elementu dekoracyjnego każdej przestrzeni, w której przebywa!

Szukałaś kurtki (może Ty dla Niej) albo właśnie „wpadła Ci w oko” i stwierdzasz, że chcesz mieć właśnie tę – to nabędziesz ją tu: http://baccanera.com/pl/p/PARKA/87

Do kogo skierowany jest dopisek w nawiasie? Jeśli do tej samej odbiorczyni, co reszta tekstu, to kim jest Ona? Jeśli do kogoś innego, to dlaczego, do ciężkiej cholery, nie dało się tego jaśniej napisać?!

!!! CO WIĘCEJ, teraz TYLKO za 239 pln ZAMIAST 499 pln !!!

Mój mózg czyta to głosem z Telezakupów Mango. Tak tylko mówię.

*Ściślej mówiąc, przeze mnie i przynajmniej jedną znaną mi osobę. Nigdy nie twierdziłam, że to duża część.

Skomentuj

