Polecam, Kobieta Lemur #4

Wychodzi na to że pora na kolejną odsłonę niniejszego cyklu, co przyjęłam z pewnym zdziwieniem, wydawało mi się bowiem, że wypada on we wtorek. To się zdarza, zwłaszcza ludziom, którzy zakończyli już edukację. Najważniejsze to zorientować się w porę, co też, jak widać, udało mi się uczynić. A zatem:

Teksty

  1. Artykuł mojej koleżanki Janiny o tym, czy amerykańscy psychiatrzy mogą wypowiadać się o poczytalności Trumpa. Nie, nie chodzi mi tu o powszechnie znaną i lubianą blogerkę Janinę, bo z nią akurat nie miałam okazji się zakoleżankować. Nie ukrywam jednak, że celowo napisałam „Janina”, a nie „Janka”, żeby zobaczyć, czy będzie od tego więcej kliknięć. A teraz radośnie wyjawiam cały sekretny plan, zapewne znacząco redukując jego skuteczność.
  2. Ciekawy tekst o tym, jak w odczuciu społeczeństwa powinny wyglądać kobiety w pewnym wieku i z czego to wynika. Wnioski nie są zaskakujące, ale mimo to warto.

Rozrywka

  1. Jorinapeka, czyli prosta gra w usuwanie kolorowych kółek z planszy, którą włączam prawie zawsze, gdy robię sobie krótką przerwę w pracy, gdy słucham czegoś na YouTubie, albo gdy potrzebuję pomyśleć.
  2. Miesięcznik z łamigłówkami logicznymi LogiMix. Doskonale sprawdza się w podróży oraz w chwilach, kiedy chciałoby się pograć w Jorinapekę, ale nie przebywa się przed komputerem.
  3. Conceptis Puzzles, czyli mniej-więcej te same typy zadań, co w LogiMiksie, ale więcej i w internetach.

Makijaż

  1. Pędzle do oczu nr 10S i 16PP z Inglota, czyli mój podstawowy zestaw (nie licząc małego płaskiego skośnego pędzelka, ale on jest do kresek, które większość ludzi wykonuje jednak kredką). Niedawno dokupiłam sobie po drugim egzemplarzu.
  2. Korektor Liquid Camouflage z Catrice, który pozwala mi ukryć przed światem, jak bardzo lemurze są moje oczy, a przy tym nie kosztuje miliona pieniędzy.
lemur oczy
Ilustracja poglądowa

To już wszystko na dziś. Muszę przyznać, że podoba mi się układ 2-3-2 dzisiejszej notki. Dzięki niemu nie denerwuje mnie tak bardzo, że liczba podpunktów nie jest taka sama w każdej kategorii.

Skomentuj

